Doom Patrol
Sick of being stuck in Doom Manor, the team go to the local town while the Chief is away. However, the excursion takes a turn when they encounter the mysterious and powerful Mr Nobody.
Donkey Patrol
The Doom Patrol looks into the mysterious albino donkey and learns it's a door to an alternate universe, where Mr Nobody is in control.
Following the only lead in the search for Niles Caulder, the Doom Patrol sets out for Paraguay and discovers Dr. Von Fuchs, the Nazi doctor who transformed Eric Morden into Mr. Nobody, and learns the connection between Niles and the two villains.
As the team recovers from the fight at Fuchtopia, Willoughby Kipling, an old friend of Niles', unexpectedly conscripts the Doom Patrol into helping him avert the end of the world by stopping a cult, but the team fails and the apocalypse begins.
With the apocalypse in full swing, the Doom Patrol must work with an unlikely ally and a very special pug to stop the end of the world.
Following a clue left by Mr. Nobody, Jane, Larry and Rita visit a school where Niles' previous team of heroes the original Doom Patrol has retired; Cliff and Vic tenuously bond over their mutual "father issues."