Peacemaker
A Whole New Whirled
After making a miraculous recovery, Peacemaker returns home, only to discover that his freedom comes at a price.
On their first official mission to assassinate suspected butterflies, Economos and Murn bond, and Peacemaker and Harcourt reach an understanding; the whole jobs goes sideways with Judomaster's arrival.
After a successful mission, Murn recruits Vigilante; upon learning that the team helped land his father in prison, Peacemaker confronts his complicated past.
The team's undercurrent tension finally explodes when Peacemaker confronts Economos over putting his dad in jail; Murn redirects the team's focus to the Butterfly plan; Leota asks Peacemaker to go easy on Economos.
After Adebayo's surprise, Murn reveals his greatest secret; sprung from jail by Detective Song, Auggie Smith returns home with plans to kill his son; as Peacemaker tries to contact his bottled alien hostage, the police surround his home.