Twisted Metal
A motor-mouthed outsider faces savage marauders and other dangers of the open road as he delivers a mysterious package across a post-apocalyptic wasteland.
WLUDRV
John Doe, a motor-mouthed outsider, is offered a chance at a better life, but only if he can successfully deliver a mysterious package across a twisted, post-apocalyptic wasteland.
John finds his mission thwarted by two unpredictable adversaries in Lost Vegas; Agent Stone recruits new members for his cause.
John and Quiet find themselves caught in an unexpected trap; Agent Stone tests the loyalty of his new recruits.
John strikes a dangerous deal in order to get desperately needed supplies; Quiet questions her future.
Quiet closes in on her search for revenge; John finds himself incapacitated; Sweet Tooth wreaks havoc during his road tour.
John and Quiet seek shelter from a dangerous storm in a familiar place; Quiet reflects upon her past.