Dragonar Academy
Ash Blake, a first year student at Ansarivan Dragonar Academy, has been marked as the next great dragon master, but when his dragon appears in a never-before-seen form, Ash realises his problems have only just begun.
A Boy and His Dragon
Ash Blake, problem child at Ansullivan Dragonar Academy, is worried that he's still without his very own partner dragon, or parr.
Ties That Bind: The Astral Flow
Ash discovers he's not the only one with a keen interest in learning what makes his pa tick.
Silvia draws unwanted attention from an undercover assassin while trying to prove her Dragonar mettle to Princess Veronica.