Hunter X Hunter
Gon Freecs works hard to become a hunter while searching for the father he doesn't remember.
On their way to take the Hunter Exam, Gon, Leorio and Kurapika must pass an old woman's test and answer a question correctly.
Gon, Kurapika and Leorio arrive at the exam site in Zaban City and are led to a restaurant's back room. No one knows what the first phase of the test will be.
The candidates exit the long tunnel and find themselves in the middle of misty wetlands, where they're attacked by monsters.