Inside Borussia Dortmund
The team is preparing for the beginning of the 2018-2019 season with new coach Lucien Favre and the new additions. Borussia Dortmund has had a very successful start in the Bundesliga and the Champions League.
Axel Witsel and Marco Reus train and show a behind-the-scenes look at the locker room during half-time. The players talk about the loss of momentum they had before the break.
Jürgen Klopp tells some personal stories about his time at Borussia Dortmund. Meanwhile, the team suffers a severe setback against Bayern Munich as the team lose 5-0.
After the end of the Champions League and the DFB Cup, the Borussia Dortmund team concentrate on the Bundesliga. However, the Mission Championship becomes a bit more difficult with each game day that passes.