Khloe & Lamar
The Father-In-Law
Khloe questions her decision to push Lamar to reconnect with his estranged father when she makes a shocking discovery, and Lamar finds out if he makes the All Star team.
Codependent No More
When Lamar ignores his best friend's lazy behaviour, Khloe takes matters into her own hands. Elsewhere, Rob manages the girl group BG5 and must convince them he means business.
Khloe receives criticism about her recent weight gain. Elsewhere, Lamar's messiness annoys Khloe so she decides to give him a taste of his own medicine.
Malika fears she is trapped in Khloe's shadow and drops a bombshell that Khloe did not see coming. Meanwhile, Rob becomes jealous of Lamar's relationship with Jamie.
Lamar suggests he and Khloe create a unisex fragrance and Khloe fears it will cause conflict. Meanwhile, Malika wonders if there's more to her relationship with Rob.
After visiting a boy with cancer, Lamar realises life is short and wonders if he should try to reconnect with his father. Elsewhere, Malika's family wear out their welcome.