Kite Man: Hell Yeah!
Kite Man and Golden Glider take their relationship to the next level by opening a bar in the shadow of Lex Luthor's Legion of Doom; nobody said serving cold ones to the most dangerous rogues outside of Arkham Asylum would be easy.
Pilot, Hell Yeah!
When Lex Luthor threatens to shut down disreputable dive bar Noonan's, supervillain lovebirds Kite Man and Golden Glider scheme to save it.
Grand Reopening, Hell Yeah!
Kite Man, a lovable loser, and his new crush, Golden Glider, disguise themselves as crooks to fund their idiotic purchase of Noonan's, Gotham's most shady dive bar.
When a villain-themed chain restaurant opens across the street, Kite Man and Golden Glider worry it will put Noonan's out of business.
Kite Man discovers some disturbing truths about Golden Glider's childhood while decorating their new shared flat.
Kite Man, Golden Glider and Bane attempt a complex rescue effort at The Pit; back at Noonan's, Malice receives surprise visits from her lover and a Gotham City health inspector.