M.O.D.O.K.
While pursuing his dream of conquering the world, a megalomaniacal supervillain runs his evil organisation into the ground.
If This Be...M.O.D.O.K.!
M.O.D.O.K. is forced to sell his evil organisation, AIM, to the tech company, GRUMBL; as M.O.D.O.K. struggles to regain control of AIM, he risks losing his family.
M.O.D.O.K. drags along his kids, Melissa and Lou, to a GRUMBL leadership conference; once there, he accidentally unleashes a hedonistic alien menace on the conference while trying to prove his leadership skills to his bosses and children.
M.O.D.O.K. and Monica reluctantly team up to overthrow GRUMBL's control of AIM; their history threatens their mutual goals as they work through their grievances the only way they know how.
M.O.D.O.K. struggles to "normalize" his weird son Lou's Bar-Mitzvah planning; Lou flees to Asgard where he and M.O.D.O.K. find themselves on opposing sides of a mythological war that threatens to split the realm in two.