Hit-Monkey
A vengeful Japanese snow monkey and the ghost of an American assassin cut down Tokyo's underworld.
Monkey and Bryce investigate the evil General Kato; the trail leads to an underground casino, where Monkey embraces the vices of the human world while struggling to continue his mission.
Monkey and Bryce break into a prison to hunt a mysterious villain known as The Accountant, and Monkey squares off against the prison's most dangerous inmate.
After the Yakuza puts a price on Monkey's head, he and Bryce must face off against a who's who of the city's most colourful assassins, and their greatest foe of all: Bryce's ego.
Monkey and Bryce's powerful target releases an army of doubles to throw them off his scent; Bryce tries to make peace with his past.