Lab Rats: Elite Force
This spinoff series of Disney XD favourites `Lab Rats' and `Mighty Med' brings together characters from the two sci-fi shows to battle common enemies. After the Mighty Med hospital has been destroyed by supervillains, Adam and Leo volunteer to oversee the students at Davenport's Bionic Academy. That allows Kaz, Oliver and Skylar to team up with Chase and Bree to form a powerful force that combines bionic heroes and superheroes. Together, they make it their mission to track down the villains, hoping to rid the world of them and keep things safe for everybody.
The Rise Of Five
After the Mighty Med hospital is destroyed, Kaz, Oliver, and Skylar join forces with Bree and Chase to form a powerful elite force that combines bionic heroes and superheroes. Together, they vow to track down the villains and keep the world safe. (S5 Ep1)
Holding Out for a Hero
When Kaz outshines Oliver during superhero training, Oliver resolves to master his new powers. Meanwhile, Bree and Skylar adjust to sisterhood.
In an effort to win over Skylar, Oliver elicits Chase's help in recovering her powers. Meanwhile, Kaz offers to pet sit a neighbour's pig, much to Bree's chagrin.
Bree is offered a shoe line until Skylar unveils her own super speed. At the same time, the guys compete to design the best suit.
After Skylar fills in as mission leader, Chase sets out to prove that he is the only team member equipped for the role. Also, Perry moves into mission command.