Mighty Med
Two teenage best friends land after-school jobs at a secret hospital for fantasy characters.
Annoyed with Oliver's new found popularity, Kaz uses a shrinking ray to cut him down to size.
Kaz pulls a simple prank on Skylar but realises she doesn't understand why it's amusing, as there are no pranks in the superhero world. However, the idea soon catches on.