Like me!
Mr Baleu, the scariest teacher in school, finds himself in trouble when he switches bags with Manos. However, Like, Manos, and friends are even more surprised when they find a camera and a superhero outfit in Baleu's bag.
Like finds himself quickly falling in love with Lola, the new girl who has joined his school. Bim decides that he is the master of love, and begins to coach Like on the way of seducing people.
Like starts to feel jealous of Stan who gets gifts from his sponsors. In order to raise his spirits, Bim promises to find Like sponsors. Later Like shows of the best of the best of the worst gifts.
To impress Lola, Like makes a video in which he plays the guitar. However, Like ends up in trouble after Lola proposes a duet between the two, even though Like was just pretending in his video. Like lists the five best musicians.