Mina, Frankie
Frankie, a teenage experimental android, must hide her true identity to avoid being found by an evil tech company and powered down forever.
I Am...in a Math Bee
Frankie competes in a math bee at school and makes some new enemies in the process. Kingston searches for Sigourney and Frankie. And Frankie risks being found out when she must plug herself directly into the school's wifi.
Dayton and Frankie bond over a rom-com. Will and Jenny put Frankie at risk of getting a virus. Tammy is suspicious of Frankie and makes it her mission to uncover the truth.
Frankie begins to develop human characteristics. Tammy gets closer to figuring out the truth about Frankie while Kingston works to locate Frankie's coordinates.
Tammy makes an effort to befriend Frankie after she discovers that Frankie has read her e-diary. Frankie becomes Cole's new maths tutor and joins the Brain Squad. Kingston closes in on Frankie.
Frankie hosts a sleepover for Tammy and Dayton even though it means risking the truth coming out. James secretly tampers with Frankie's battery.