Unfabulous
Addie Singer is a 13-year-old trying to cope with puberty. Fortunately, she has her guitar, which she uses to celebrate the important events in her life, and her best friends Geena and Zack.
The Party
It's the first day of seventh grade and Addie's looking forward to unveiling her new and improved image. In order to become popular at school, she decides to host a party that Randy usually hosts, but he can't because of an accident.
The Secret
When Addie finds out that her friends have been telling her little white lies, she takes things too far by drawing up an honesty policy for Zach and Geena. Meanwhile, Ben attempts to avoid doing work wherever possible.