Mikagura School Suite
Youthful Prelude
Eruna Ichinomiya can't decide where to go for high school, but when her cousin shows her the pamphlet for Mikagura Academy, it's love at first sight!
Eruna draws attention after her first match and ends up with a practice battle with Seisa! Can she beat Seisa and become an official member of the going-home club?!
Just before the rookie battle, Eruna forms the After-School Six with the drama club to train, and Yuto deals with some childhood trauma.
After getting through the second round, Eruna learns more about Shigure and Kuzuryu's pasts. Next, can she fight her way to the quarterfinals?!