Moyashimon
The Story of the Agricultural University Microbes
Sawaki Tadayasu, a new first-year at Agricultural University, can see microbes; when he spots massive numbers of microbes pouring out of the ground, he suspects that a missing student, Hasegawa Haruka, might be buried there.
Kawahama and Misato begin to cultivate caterpillar fungus to make money, and Professor Itsuki celebrates the construction of his new fermenting cellar with a sake brewing demonstration.