Next Gen NYC
Next Gen NYC follows a tight-knit group of friends navigating the trials and triumphs of young adulthood.
Welcome to New York
Hudson needs to find a flat first; Brooks juggles a fashion shoot alongside her mum, Meredith, while quietly side-eyeing Charlie's flirtation with sister Chloe; Georgia's confession about her sanitary habits sends Gia and Riley reeling.
What Happens in Brooklyn
Ariana and Riley reconnect after a decade apart. Charlie struggles to hide his irritation as a Brooklyn night out shifts from cocktails to chaos. Brooks and Gia update their mums, Meredith and Teresa, on brewing drama.
Brooks attempts father-son bonding with Seth, but their heart-to-heart turns into a grilling session.
Charlie's apology tour goes sideways when he casually hints he's into someone in the friend group; Ariana and Hudson land their dream flat; on a museum outing with his parents, Brooks' dad diagnoses him as mum-dependent.
Brooks reaches a breaking point while styling Meredith for her caviar event; Ava's arrival at the party ignites drama; Charlie ducks out on a hefty bar tab, leaving Hudson and Riley stuck footing the bill.
Ariana's excitement for her mother Kim's NYC visit fades when Hudson pushes her to set financial boundaries.