Planet Chef
Argentinian, of Italian origin, Mauro Colagreco worked for four years with the biggest names in French gastronomy: Bernard Loiseau, Alain Passard, Alain Ducasse and Guy Martin.
Entrepreneur, restaurateur and chef, Colombian Juan Arbelaez is the head of six restaurants in Paris and the Paris region, including Vida et Limon, the restaurant of the Hotel Marignan Champs-Élysées.