Portobello
The stranger-than-fiction true story of beloved Italian TV host Enzo Tortora, who was falsely accused of involvement with a Neapolitan crime syndicate in the 1980s.
28 Million Viewers
Telling the story of Enzo Tortora, the famous host of the television programme "Portobello", accused by some collaborators of justice of being part of a Camorra organisation dedicated to drug trafficking.
While a deteriorating Enzo gets a rare visit with his daughters, Judge Fontana prepares his case against the Camorra.
Granted house arrest due to his heart condition, Enzo returns home as the media storm continues and accusations pile up.
Merchant of Death
Naples, 1985, in the first trial in Italy against the Camorra, Enzo is among 700 other defendants; he and his lawyers believe the trial clears his name, but contradictory testimonies intensify the public spectacle.