Prey
A policeman falsely accused of killing his family, goes on the run to prove his innocence.
First episode of a three-part crime thriller. When detective Marcus Farrow looks into a seemingly forgotten case, he has no idea of the chaos and heartache that will soon follow. He is found at the scene of a murder, and with all the evidence pointing towards him, he is arrested and charged. So when he gets the opportunity to escape, he seizes it with both hands. But with acting DCI Susan Reinhardt in hot pursuit, how long will it be before Farrow is caught?