Sakugan
Memempu and her father Gagumber live and work in the Labyrinth, searching for Memempu's lost mother as they chart the underground passages.
Gagumber and Memempu are arrested in the colony of Jolly-Jolly; they're allowed out for sightseeing while their punishment is determined, but a chance encounter with a woman named Zackletu leads them to more trouble.
Meroro takes Memempu and Gagumber to Windy Hill Labyrinth, a once-green forest that is beginning to decay.
Memempu and Gagumber are free once more, but the Yuri team catches them, a gang of young miscreants from the Colony of AreYaar; the kids take them back to their home base and teach them the secret behind the Colony's supposed equality.