Secret Invasion
Promises
Following a dramatic attack, Fury must grapple with his past and present as the Skrull invasion begins. Tensions rise between Fury and his former allies as he tries to figure out the scale of the threat.
Fury uncovers a rebel Skrull plot that is more dangerous than anything he's encountered before.
Fury is forced to make some hard sacrifices as the Skrulls begin to close their net.