Lanterns
Following new recruit John Stewart and Lantern legend Hal Jordan, two intergalactic cops drawn into a dark, earth-based mystery as they investigate a murder in the American heartland.
This thrilling new series follows fresh recruit John Stewart and Green Lantern legend Hal Jordan, two intergalactic cops drawn into a dark, Earth-based mystery.
Trust Fall
After a fatal shooting, Green Lantern, Hal Jordan, and new recruit John Stewart set out to prove it was an extraterrestrial event.
John's parents train him to become the perfect candidate for the next Green Lantern. However, as John trains under Hal, he is disillusioned by Hal's teachings.