Suspicious Minds
The professional thief Amber joins a wedding in Isla Esperanza with a target to steal the 24 million euro Tiara of Santa Agueda. It gets a bit more complicated when her previous partner in crime appears with the same agenda.
The Santa Águeda Tiara
After Rui's death, Amber, an expert thief, arrives on Isla Esperanza as a bridesmaid at the wedding of a millionaire heiress. She looks to steal Santa Águeda's tiara, a highly guarded jewel.
Will You Join Our Gang?
After a failed robbery attempt, Amber and Rui are trapped on Isla Esperanza. Security is heightened, and every move is monitored. The thieves recruit allies for a new plan.
Villegas and Judith keep a close eye on all the wedding guests. The gang must manipulate the security arches and execute the first part of the plan. The group face the appearance of someone unexpected who could put everything at risk.
Amber and Rui launch the Lazarus Plan, a risky move that could complicate things even further. Tensions among the gang rise and old grudges threaten to derail the robbery. Making a single mistake could cost them their lives.
The gang executes their plan to seize the valuable Santa Águeda's tiara. Everything is calculated down to the last detail and the thieves are prepared to anticipate Judith and Villegas.