Tattoo Tales
Fixed rig cameras capture the day-to-day antics and artistry inside a busy tattoo studio on Sydney's Bondi Beach. This series reveals unique, entertaining and often poignant insights into why so many Australians get inked.
Loud, proud footy fans ink their loyalty, while Aaron celebrates a different kind of faith. Dan helps a client through crippling pain, and as one extreme ink addict sends a message to society, so does 'glamazon' Mink.