The Crossover
The Cold Streak
The Langston Lions are cursed with an epic losing streak; to make things worse, Filthy's long-time rival, Zuma, has been talking smack about his game performance on social media; Filthy turns to Voodoo to break the losing streak.
In a bid to secure his spot at ultra-competitive Beacon Academy, Filthy takes up an invitation from one of their most respected ballers to their Friday night hang spot; a jealous J.B. loses his cool when their Beacon hits on Alexis.
A surprise visit from Grandma Barbara and Chuck's childhood best friend, Chuck is inspired to make a call to someone he hasn't spoken to in years in a last-chance attempt to cure his disease.