Flipante Noa
Noa's dream is to become a sports talent, learn to skate, ride racing bikes and much more. The only problem is that she is not only a bit confusing, but also very clumsy.
Noa needs to decide whether Charlie will join her team or not. Raquel, from the opposite team, tries to upset them so she can win the competition and finally prove that she's better than Noa.
While experimenting, Noa decides to wear a moustache, and her friends mistake her for a boy. Noa keeps up with the charade and finds that things can be very different depending on whether you are a boy or a girl.
Noa, after reading a Sherlock Holmes novel, solves a mystery when Minerva disappears from school.
Unknowingly, Charlie makes a potion that gives Noa the powers and characteristics of a dog. Charlie needs to make an antidote before Noa, the dog, turns the whole school upside down.