The Fall: Skydive Murder Plot
When both of Victoria Cilliers' parachutes fail in a nightmare skydive, somehow, miraculously, she survives. But clearly this wasn't an accident. The prime suspect: her husband Emile.
Victoria Cilliers describes how she began to question elements of her marriage. Husband Emile is bailed while the police confidently pursue their investigation. But the subsequent trial does not go to plan.
The police redouble their efforts to bring Emile Cilliers to book, delving deeper into his past and setting out to prove to a jury that he was a master manipulator. Emile's former partner speaks out. And the trial reaches a dramatic conclusion.