The Great War
Documenting the U.S. involvement in World War I in the critical year of 1918 by following four men and their stories.
Into Hell
After four years of unimaginable horror on the battlefield, the Allies are exhausted and in danger of losing to Germany. General John J. Pershing races to train and deploy the untested American Army before democracy collapses in Europe.
After Germany makes an all-out push to take Paris, America is forced to make hard decisions that will either break the Allies or turn the tide of war.