Tyler Perry's Divorced Sistas
Five friends, Rasheda, Geneva, Naomi, Tiffany and Bridgette, support each other through divorce, marriage, dating, healing and friendship struggles while their loyalty and sisterhood bonds are tested.
The Pretty Lady
As tensions rise in preparation for a church banquet, Geneva, Tiffany and Rasheda confront personal betrayals; Naomi seeks revenge on her ex-husband amid her tumultuous divorce.
Old Flames, New Scars
As Bridgette grapples with Vaughn's persistent immaturity and his inability to hold a job, she faces a crossroads between love and self-discovery.
Javon makes a wild declaration to Geneva, but when he doesn't get the response he's looking for, he attempts to make her jealous; Bridgette feels uncomfortable introducing Vaughn and causes a rift between them.
Naomi lashes out at her ex-husband's ultimate disrespect; Rasheda and Pastor Jefferson have a moment of hurtful truths.
Naomi considers a permanent solution to deal with her ex-husband's harassment; Rasheda confronts the uncertainty in her marriage as tension mounts between her and Pastor Jefferson.
Geneva confronts Yara with false intentions of a play date between their daughters, and Pastor Jefferson learns disturbing news about his wife's past.