Walker
Cordell Walker, a widower and father of two, returns home after being undercover for two years, only to discover there's harder work to be done at home.
Back in the Saddle
Walker continues to try to reconnect with his family, but finds that his kids have developed new routines with Liam; Capt. James tells Walker he needs to get recertified to be a ranger, but old memories of Emily hinder his progress.
Micki is uncomfortable with the spotlight Capt. James puts on her during a current investigation; Walker talks to Liam about their parents and learns there was trouble while he was away; Trey applies for a new job in town.
Walker is forced to resume his undercover identity to keep his family safe; Micki gets caught up in Walker's old case; August threatens to blow his father's cover; Trey starts his new job.
When Geri decides to sell the bar, it throws Walker for a loop; Micki is shocked when her mother drops in unexpectedly.