What Happens At The Abbey
Chicken Leg Bitch
Heidi Montag drops by The Abbey. Marissa's mum tries to convince her to come home, while Lawrence and Brandi find out if they're 'fit' to be parents.
Homie Hopper
Kyle learns Marissa has a boyfriend back home. Cory decides to try to work through his issues with Murray. Elizabeth has a meltdown when she feels she has been disrespected by Kyle.
The Abbey crew heads to Palm Springs for a photo shoot where Billy and Ashlee heat things up. Chelsea can't manage her anger towards Ashlee and Murray after Kyle instigates a rumour.
Kyle thinks his relationship with Marissa is on the right path, and Ashlee meets Billy's brothers. Meanwhile, Brandi and Lawrence hit a roadblock on their journey to become parents, and Kyle has a major party foul when he reveals a juicy rumour.
The crew heads to Vegas where trouble starts to brew for Elizabeth and Kim. Kyle grows more confused when Marissa plays hot and cold. Cory and Murray decide to make a pact, and David reaches the end of his rope with Chelsea.