Wild Crime
In 1983 a tourist found a decaying hand in Yosemite National Park. There were no missing person reports or additional remains found, and the case went cold until four decades later when agent Cullen Tucker identified 'Jane Doe' using new DNA science.
She Had a Bad Fall
Harold Henthorn reports that his wife, Toni, has fallen off a cliff, but when rangers arrive on the scene, Toni is dead and Harold's stories don't add up.
The First Wife
As Agent Shott looks into Toni's death, anonymous tips prompt the investigators to look into the death of Harold's first wife, Lynn.
After a search of Harold's home exposes one of his darkest secrets, Shott and Grusing worry that Harold's daughter, Haley, is in immediate danger.
A hand is found in Yosemite; a serial killer confesses, but he's lied about committing many murders.
Don and Kim zero in on serial killer Henry Lee Lucas; they find evidence in Summit Meadow that seems to match his story.