Absentia
After being declared dead in absentia, an FBI agent reappears after six years and sets out to reclaim her family, identity and prove her innocence, as the prime suspect in a string of murders.
Comeback
FBI Agent Emily Byrne is shockingly returned to her family after being presumed dead at the hands of alleged serial killer, Conrad Harlow. Emily is forced to deal with the mystery of her captivity and with the fact that everyone has moved on without her. Digging into Emily’s cases, her ex-husband, Nick Durand, finds a link to Robert Semerov, a sex-trafficker with an axe to grind with Emily. But when the FBI tracks him down, suspicion suddenly shifts to Emily. Is Emily still the same person they knew her to be?
Reset
Emily’s alleged serial killer, Conrad Harlow, is released from prison, and Emily is no closer to solving the mystery of who abducted her and held her for six years. As Emily struggles to find some kind of normalcy, a witness comes forward, strengthening the case against her. Emily insists the witness is lying and must have been put up to it – perhaps even by someone in the FBI. Can Nick and Emily find out the truth before she is taken away from her family again?
When Emily’s prime suspect is shockingly murdered, all signs point to Emily as the killer. While Tommy Gibbs and the Boston Police Department build their case against Emily, she and Nick search to uncover the FBI agent who coerced the witness to lie. Emily is left to wonder: could this same agent have been her captor as well?