Barrabrava
The Phoenix
Polaco and Ximi meet up again while Luna lays down new rules for the Libertad. The Urrutias have to find out who is with them and who isn't before rebuilding the gang. Elena demands that César leave the gang.
The Urrutia brothers, excluded from the gang, no longer have any money to live on or to share with their loved ones. They have to find new ways of financing themselves if they don't want to end up alone. Ximi moves into her new home.
The Urrutia brothers need political support and police protection. They find the perfect allies in Palacios and Manucho. In exchange for their support, they each receive a reward.
The Urrutia brothers go into business with the San Andrés gang and consolidate their hold. Ximi begins to form a bond with Enzo and is increasingly noticed in his football team.
Enzo is between life and death, and the brothers are unable to get along, even in hospital. Seeing that César has broken the pact, Palacios decides to take action. To protect Ximi, Polaco forces her to go to training, but she disappears.