Breathe: Into The Shadows
Papa's Princess
Avinash and Abha's life is turned upside down when their 6-year-old daughter Siya is kidnapped. The kidnappers ask Avinash to kill someone to get Siya back, forcing him to make a decision.
Filthy
Time is running out and Avinash and Abha are running out of ideas. Avinash finally makes the decision to murder the target. Meanwhile, Inspector Kabir unexpectedly gets involved in the case.
Avinash and Abha have blood on their hands, but can't wait to see Siya again. Meanwhile, Kabir finds significant evidence in his investigation, and the kidnappers make another murderous request.
While Kabir is working on a new case in Delhi, ghosts from his past catch up with him. Meanwhile, Avinash is slowly reaching his limit and is beginning to believe that there is a connection between him and the victims.
Kabir receives a significant clue from an unexpected source. Siya and Gayatri narrowly escape the anger of the kidnappers. Abha is planning a daring game with the next victim, but her actions have unpredictable consequences.
Some of the sinister motivations behind the kidnappers' actions are revealed. Kabir is becoming more and more aggressive. Meanwhile, Abha and Avinash plan their next murder, but this creates more problems than before.