The Devil's Hour
The Velveteen Rabbit
Lucy investigates a strange connection between her son's fantasies and her new neighbours, unaware that a dangerous criminal is after her.
Lucy finds herself at the centre of a police investigation. Her nightmares reveal impossible information that leads her and Inspector Dhillon to a sinister discovery.
In the shock of a tragic loss, Lucy and Dhillon team up to track down the fugitive killer at the centre of the chaos. Concerned about where this lead will take her, Lucy begins to fear for Dhillon's life.
Amor Fati
When the suspect is arrested, the answers to life's mysteries are within Lucy's reach. The prisoner tells her story, a story that can explain all the questions that plague Lucy.