The Peripheral
Flynne Fisher is a brilliant gamer who works a dead-end job to support her brother and ailing mother. When her brother enlists her help in an advanced game, Flynne sees something she shouldn't, bringing danger to the family's doorstep.
Mercenaries raid the family home. Seeking answers, Flynne returns to the headset and learns it is not a game, but a time machine that goes 70 years into the future. Flynne makes a deal with Wilf and Lev, and agrees to help find Aelita.
Flynne's health takes a turn. Wilf visits Flynne in Clanton, deepening their relationship. Flynne learns the truth about her future.
A flashback reveals how Conner lost his limbs. Inspector Aisley Lowbeer investigates the attack on Aelita's hideout. Flynne and Wilf talk about the London of the future, and Wilf shows her that reality is deceiving.