Roar
Anjali Bhaati investigates a series of deaths where women are found dead in public bathrooms. The death first appears to be a suicides, but as the investigation progresses, Bhaati realises that there's a serial killer on the loose.
Missing Women
A case of a missing woman is brought to the attention of the cops at the Mandawa Police Station. Officer Devi Singh puts his two best cops, sub-inspectors Anjali Bhaati and Kailash Parghi, on the job.
The Devil Incarnate
Anjali grows more invested in the case as the search for Krishna leads to the discovery of another missing woman.
A potential new witness in the case emerges as the cops dig into old case files to hunt for leads.
As the cops close in on a potential suspect, one wrong move could threaten to compromise the entire investigation.
Anjali tries to track down Sindoora, while the perpetrator lays the groundwork for his next victim.
When the body of another victim is discovered, a new prime suspect emerges and the case begins to gather momentum.