Christina On the Coast
Cameras follow Christina Haack as she transforms clients' outdated properties into high-end showplaces.
A New Kitchen For A Friend
Christina's lifelong friend is moving back to her childhood home in Anaheim Hills, California. But, the house needs renovating, including a new kitchen.
Christina takes on a couple's outdated master suite. It desperately needs a makeover, so she creates a functional yet stylish space for them to enjoy.
A couple wants to update the master bedroom and bathroom in their Costa Mesa, CA, home. Christina helps to merge their tastes into one design. While she's a fan of rustic decor, he prefers modern, clean and contemporary.
A couple who has been steadily renovating their Huntington Beach home has only one room left to conquer. They hope Christina can turn their cramped, dark master suite into the bathroom of their dreams.
A couple is in a rush to renovate their kitchen before the arrival of their second child. They have faith that Christina will help them figure out the perfect makeover for their growing family in time.