Inside Edge
Powerplay
Zarina Malik, co- owner of the Mumbai Mavericks, races against time to find a new financial partner, or risk losing the team. Meanwhile the team has a young recruit who gets his first taste of the big, bad world of the PPL.
Zarina realises that she has got herself into a serious mess. Meanwhile, Vayu finds himself at a crossroads in life where he must choose between his career and relationships. Plus, Prashant struggles to adapt to his new surroundings.
The team heads to Chennai to take on their arch rivals, and the hosts and their fans are extremely hostile, with good reason. Meanwhile, a mysterious figure takes stock of the team.
The team is at an endorsement shoot. Dhawan's master plan is close to becoming reality. Meanwhile, Vayu makes headway with Meera and Arvind confronts problems closer to home.
Coach Suri finds himself in a difficult situation when his past comes to haunt him. Meanwhile, Vayu is unable to handle the pressure from the media. Plus, Prashant has been practising hard and hopes his efforts will pay off.