Kubo Won't Let Me Be Invisible
Junta is an ordinary high school student that no one notices at all. But his classmate Kubo is interested in him.
Junta lives as an NPC, but Kubo's dare makes him the main character all of a sudden.
Kubo wonders where Junta lives and wants to stop by Junta's house to borrow a comic book.
Knowing nobody notices him, Junta tries to take a peek at a certain magazine in the store. However, the store clerk just happens to see him like Kubo.