The hunt begins
The game begins. Someone makes coffee, another serves hard-boiled eggs. Adam attacks with animals and Kasia leads the warm-up. It's a good thing one of the participants has a life jacket.
Kebab, chicken and pigeons
The party is in full swing. To amuse her competitors, Wiolka calls on her winged friends. Everyone struggles to stay serious during the spectacle of a singing kebab and a pole-dancing chicken.
The competitors are surprised by the visit of a dangerously funny guest. Meanwhile, Robert's christening turns into a real circus, and Adam receives an unexpected letter that will change his life.
A surprise guest arrives who's a master of bad jokes. The contestants must keep their cool while Karol Strasburge tells his jokes. Meanwhile, Wiolka and Czarek Jóźwik surprise their rivals with songs.
The road to the final is harder than it looks. The studio turns into a boxing ring and an animal enclosure. The jokes fly and everyone wants to win, but there is not much time left.