Protection
Liz provides crucial information to DCI Wheatley while withholding key details to protect her secret investigation into a leak, leading her down a precarious path.
As Liz seeks to expose foul play, she faces increasing danger and suspicion towards her fellow officers' ties to organized crime, raising questions about how long she can continue her secret investigation.