Schmigadoon!
Josh and Melissa are a struggling couple whose lives are transformed when they get trapped in a magical musical town—with a mission they must complete.
Lovers’ Spat
After realizing that they can't leave together, Josh and Melissa break up and start looking for romance around town.
Cross That Bridge
When their first flings end in regret, Melissa and Josh agree to a new plan—which he immediately casts aside, prompting her to make a fresh start.
Melissa grapples with her conflicted feelings for Doc Lopez, rebelling against his archaic ideas, while Josh tries to court Emma the schoolmarm.
New romances hit roadblocks as Melissa meets someone unexpected and Emma reveals a secret. Mildred seizes a chance to increase her power.
Season finale. With the election looming, Mildred relentlessly ramps up her campaign. Josh and Melissa face their true feelings for each other.