Upload
Welcome to Upload
After a self-driving car crash, Nathan is uploaded to Lakeview, his girlfriend's family's digital after-life, where he meets his customer service rep, Nora.
Five Stars
Nora tries to get her ratings up, so her boss will approve her dad's upload loan. Nathan acclimates to his new world with the help of a Lakeview therapist.
Scientists attempt to download a consciousness back into a clone body. Nathan attends his own funeral and Nora uncovers a mystery surrounding his death.
Nora thinks she may have misjudged Nathan. Nathan and his girlfriend Ingrid are interviewed about the challenges of romance between a living person and an Upload.
Nora's Dad's vape lung worsens while Nathan, his friend Luke, and Dylan, an uploaded teen whose body is not keeping up with his age, visit a hacker's market in cyberspace.
Nathan is thrown when Nora goes on a Nitely date. Ingrid invites Nathan's niece for a sleepover. Nathan and Nora suspect his damaged memories may lead to a greater conspiracy. Luke gets into a fight with Aleesha.