In the Heart of Kunoichi Tsubaki
Tsubaki Kunoichi is a student in a kunoichi school; she lives in a village of women with the rule that they cannot have contact with men.
Tsubaki asks an unusually tight-knit team to teach Sazanka and Asagao how to get along better.
Tsubaki inadvertently learns the truth about why she and her fellow students are told to believe men are scary.