Lupin the Third Part 1
Is Lupin Burnin…?!
The Hida Speedway has been completed and Lupin is looking to take top prize at the first race. The race is actually a trap designed by the Scorpion Gang who are intent on killing Lupin and eliminating all criminal competition.