Mars Red
It’s 1923, and the mysterious blood source Ascra has unleashed a horde of vampires across Japan. In response, the government spawns Code Zero. With S-rank vampire Defrott and the rookie Kurusu, this kill squad is made for one reason: to hunt the undead!
In 1923, Major Yoshinobu Maeda arrives in Tokyo to question a confused actor who is crushed by a falling prop and revived as a vampire.
Kurusu still struggles to use his vampire powers in combat as Code Zero investigates a series of strange deaths in the Yoshiwara red-light district.